Gårdagen var mycket fin, och då blir det sån äcklig kontrast när det idag är en grå himmel och luften luktar regn. En vet att det ska komma, och sitter nästan bara och väntar på det. Urgh. Vill verkligen inte. Det har ju förtusan varit nästan sommar nu i veckan, kan det inte bara fortsätta så??????? uhuhu. 
 
Hur som haver, tänkte jag idag gå till stadsbiblioteket för att skriva på min historiauppsats, men för tillfället har jag verkligen ingen motivation och känner mest för att sitta i min soffa hela dagen och bara göra ingenting. Även om det verkligen är något jag inte har råd att unna mig i och med att jag ligger efter i typ tusen ämnen i skolan. uuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhh idag är en sån där dag en bara vill dö typ, bara inte finnas till. 
 
 
 

1 kommentarer

Tessie

20 Apr 2014 19:46

Vilken härlig och fin blogg du har! :) Kul att jag i mitt klickande runt om på olika bloggar hamnade här.
Glad Påsk ^^

Kommentera

Publiceras ej