Stadsbiblioteket. Som alla andra dagar i veckan. Jag och mina bitches&hoes from Idaho (en fin interngrej) har en bucket list som vi ska utföra under vår gymnasietid, och en av punkterna är att bli stammis på ett café. Sen insåg vi att det kanske var smartare att bli stammis på stadsbiblan, i och med att det är här vi hänger cirka alla vardagar då vi (eller, jag haha) inte är i skolan eller på jobbet. Både innan, under och efter skoltid har jag nu valt att placera min dator och lilla rumpa här, i dessa salar. Alltid lika trevligt att se folk studera, vad det än är för ämne. Plus tystnaden gör att även jag - som knappt kan koncentrera mig längre än tio minuter - brukar kunna skriva åtminstone nån sida på de projekt jag har. Känns bra. Lovande på något sätt. 
Stammisställe #1 <3
 
 

Kommentera

Publiceras ej