Tror inte ens jag behöver säga var jag befinner mig för tillfället (hint: stammisställe jag hänger på under cirka all min fritid), men skriver hur som helst på min sablans historiauppsats. Eller för tillfället har jag paus (kör på en fin plugga 20 minuter - pausa 5-10 minuter - plugga 20 mintersgrej) och sitter därför här och gör ingenting vettigt alls. Förbereder inför fredag (och Olivias artonårsfirande) samt försöker komma på en lösning för hur jag ska lägga upp helgen, haha. I och med att Celle kommer måste en ju göra lite turistsaker iaf <33
 
Naeh, min paus är slut nu (hahah) men pussis anyways ville mest skriva något annat än rymdrealterat :-)

1 kommentarer

Celle

10 Apr 2014 00:34

Turistsaker <3333 taggar slottet az

Svar: VI SKA SÅ GÅ TILL SLOTTET!! Och hälsa på alla vakter :')
Matilda

Kommentera

Publiceras ej