Det finns människor jag älskar. Det finns människor jag gillar. Det finns människor jag inte bryr mig riktigt om. Det finns människor jag inte riktigt gillar, men kan stå ut med.
 
Sen finns det människor jag inte, under några omständigheter, klarar av att vara i närheten av. Som jag direkt blir offensiv med, bara jag ser dem. Bara jag hör dem. Som får mig att vilja dra av mig allt hår jag har på huvudet, sparka på något och typ skjuta mig själv. Helt ärligt. Är det så satans svårt att förstå sociala signaler? Det är bara ett fåtal, men var gång jag tvingas vara i deras närhet blir jag antingen tystare, arg och bara undviker att prata med dem, eller så blir jag förbannad utåt sett: jag säger emot. Orkar inte. 
 
gjioefdkvlc. Att det ska vara så jävla svårt att förstå
 

Kommentera

Publiceras ej